Klantenservice

Contact met klantenservice:

Voor alle vragen kunt u direct contact met ons opnemen via ons CONTACTFORMULIER

I.v.m. de voorjaarsdrukte kan de reactietijd wat langer zijn dan normaal. Wij streven er echter naar binnen 24 uur te reageren.

Klachtafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Het emailadres is: support@paintspectrum.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u het niet eens met onze oplossing dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Paintspectrum bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil in te dienen bij het online geschillenplatform van de Europese Commissie: ODR platform